OFERTA
Audyt obsługi klienta

Obsługa klienta to jeden z kluczowych elementów każdej firmy. To wizerunek firmy. Procesy z nią związane należy na bieżąco monitorować. Tu zmiany trzeba wprowadzać najszybciej.

Personalizacja. Relacje. To warto zawrzeć w strategii związanej z Customer Service.

Przygotuję audyt. Zarekomenduję dobre praktyki. Spotkam się z zespołem i przeszkolę.

To rozwiązanie zarówno jednorazowe jak i w oparciu o dłuższą współpracę B2B. Rozliczenie faktura VAT.

W ramach takiej współpracy mogę wesprzeć Twoją firmę:

W procesach obsługi klienta i administracyjnych

Przygotowaniu procesu wprowadzania zmian

Praktycznym przeszkoleniu zespołu obsługi

Przygotowaniu Księgi standardów obsługi

Co zyskasz?

  • nową strategię obsługi klienta
  • skuteczne procesy
  • czas
  • współpracę bez kosztów biura i pracowniczych
  • współpracę z doświadczonym managerem

Skontaktuj się ze mną i zadbaj o obsługę klienta w swojej firmie

*Szczegóły współpracy do uzgodnienia indywidualnie. Do cen netto należy doliczyć VAT.

Możliwość współpracy z wykorzystaniem języka angielskiego.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do mnie!