„Imanage4u a w zasadzie Pani Katarzyna Kantor posiada ogromną wiedzę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów jej działań. Firma wychodzi naprzeciw potrzebom klienta. W naszej współpracy podoba nam się terminowość, elastyczność i szybkość wykonywania projektów – pełen profesjonalizm. Polecamy w 101%.”
ARL S.A.
„Podjęliśmy współpracę z firmą Imanage4u i uważamy, że była to bardzo dobra decyzja dla naszej Spółki. Pani Katarzyna jest profesjonalistką, która nie boi się dzielić swoją wiedzą. Rzetelnie i z zaangażowaniem wykonuje swoje zadania, przy okazji wykazując się dużą elastycznością. Propozycje firmy były przemyślane, długofalowe i kompleksowe. Pani Katarzyna to profesjonalistka, która konsekwentnie i systematycznie pracuje nad sukcesem marketingowym firmy. Polecamy !!!”
Dyrektor SPNT
Anna Rutkowska
Anna Rutkowska
Katarzyna wspierała mnie w projektach rekrutacyjnych i researchu związanym z tworzeniem nowych produktów na naszą platformę edukacyjną. 3 rzeczy, które w pierwszej kolejności mogę powiedzieć o współpracy z nią: konkretna, solidna i terminowa. Polecam!
Katarzyna Yüce
Dyrektor i właścicielka Edukacenter
Edukacenter
Firma imanage4u wykonała dla nas audyt obsługi klienta oraz przygotowała szkolenie w tym zakresie. Współpraca przebiegła gładko i sprawnie. Terminowość i elastyczność na najlepszym poziomie.
Rekomendujemy do współpracy!
Muzeum Górnictwa Węglowego
Jako English Club, jesteśmy we współpracy z firmą imanage4u prawie od samego początku jej istnienia. Chętnie korzystamy z ich usług i gorąco polecamy innym firmom, zainteresowanym skalowaniem swojego biznesu!
Ewa Adamczyk
Katarzyna podczas ponad 14 letniej współpracy dała się poznać jako osoba, której można powierzyć zróżnicowane projekty niezależne od głównej osi obowiązków związanej z obsługą klienta i zarządzaniem zespołem. Odpowiedzialność i terminowość oraz proaktywność była widoczna podczas realizacji każdego z powierzonych projektów.
Odpowiadała za proces relokacji siedziby firmy, współpracę z podwykonawcami, np. architektami, firmą budowlaną czy telekomunikacyjną.
Organizowała konferencje i spotkania dla klientów do 450 osób dbając o umowy z hotelem, odpowiednie zaplecze techniczne, gastronomiczne oraz komunikacyjne.
Tworzyła procedury, ustalała KPI i główne procesy zarówno w dziale jak i w firmie.
Współpracowała z firmami zewnętrznymi np. księgowością, prawnikami, wyszukiwała nowych podwykonawców oraz prowadziła z sukcesem negocjacje z dostawcami usług.
Stworzyła Księgę standardów dla działu obsługi. Skrypty odpowiedzi i szereg innych procesów i dokumentów, które usprawniły funkcjonowanie działu obsługi. Jako ekspert doradzała placówkom w Rumunii, Bułgarii, Hiszpanii czy na Węgrzech, jak przechodzić przez proces zmian, jak usprawniać procesy obsługi i administracyjne.
Opracowywała strategię „Going online” i związane z tym działania, które przyczyniły się do wzrostu udziału kanału online w procesie składania zamówień przez klientów.
Odpowiadała za proces rekrutacji w swoim dziale i przeprowadzała go według standardów, które sama tworzyła. Brała też czynny udział w procesach rekrutacji w innych działach firmy.
Anna Ozimek
Polecam współpracę z Kasią, wykonała dla nas rewelacyjny filmik reklamowy – wszystko zgodnie z ustaleniami, a efekt przekroczył nasze oczekiwania. Świetny kontakt. 🙂
Agnieszka
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością rekomendujemy współpracę z Panią Katarzyną Kantor. Wykazała się bardzo wysokim poziomem kompetencji w obszarach:
Zarządzania zespołem w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów.
Rozwiązywanie spraw trudnych i konfliktów (zwłaszcza na linii klienci kluczowi – firma).
Koordynacji projektów w strukturze macierzowej firmy (współpraca z centralą w innym kraju).
Prowadzeniem projektów na poziomie lokalnym głównie w obszarach Działu Obsługi Klienta jak również CRM.