Odcinek 027, rozmowa z Joanną Toborek
Udało się, tuż przed końcem roku przygotowałam nowy odcinek. Tym razem zmotywowała mnie moja gościni, Joanna Toborek, która w rozmowie poruszyła wiele wątków odnośnie obsługi klienta nie tylko z perspektywy Polski. Może zgadniesz, która nacja według Joanny jest w obsłudze godna podziwu?
Daj znać w komentarzu czy zgadłaś/eś a może masz inne zdanie.
Joanna tuż przed pandemią wróciła do Polski i po zebraniu doświadczeń jako ceramistka w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii czy Norwegii postanowiła w ojczyźnie wprowadzać światowe trendy w swojej branży. Posłuchaj jakie trendy uśmiechu i obsługi promuje Asia.
Zachęcam pierwszy raz do komentarzy, bo moim celem za rok jest podwojenie słuchaczy, ciekawe czy mi się to uda 😉
Tymczasem zapraszam do odsłuchania naszej rozmowy, tradycyjnie o obsłudze klienta.